főoldal | életvédelem | elektronikus vagyonvédelem | járművédelem | árlista | akciók | ügyfélszolgálat | információk  
  Vegyen biztonságot! - az első hazai biztonságtechnikai  portál ELÉRHETŐSÉGEKAJÁNLATKÉRÉS - MEGRENDELÉS  
 
Távfelügyelet

Diszpécserszolgálat

Járőrszolgálat

Jelzésátviteli megoldások

Intézkedések ismertetése

Szolgáltatások
Távfelügyeleti kereső
 



A vagyonvédelmi rendszerektől érkező jeleket egy speciális számítógépes központ, az úgynevezett diszpécserközpont fogadja és dolgozza fel. Itt 24 órás ügyeletben figyelik az összes beérkező jelzést, és innen irányítják a szükséges intézkedéseket. Riasztáskor az ügyfelek adatlapja megjelenik a diszpécserek monitorján, és innen a legfontosabb információkat továbbítják a kivonuló-szolgálat felé, valamint értesítik az ügyfeleket is.

 
Éjjel-nappal a diszpécserközpontokban minimum négy ügyeletes lát el távfelügyeleti feladatokat
A központok kapacitása hagyományos telefonvonalon országosan egyszerre közel 100 telefonvonalon teszi lehetővé a jelzésfogadást egyidőben, így az összes beérkező jelzés azonnal a diszpécserek elé kerülhet
A távfelügyeleti központ elkülönítetten van kialakítva, belépés csak elektronikus azonosítás után lehetséges
Melegtartalékkal üzemelő központok, párhuzamosan két rendszer működik, meghibásodás esetén egymás feladatait képesek átvenni
MABISZ minősítés és IEC (EU) szabványnak megfelelés
Saját fejlesztésű és folyamatosan bővített szoftverháttér
Minden telefonbeszélgetés a diszpécserek, a járőrök és az ügyfelek között digitálisan rögzítésre kerül
A riasztóközpontok által küldött életjelek, , tesztjelzések, műszaki információk fogadása, figyelése és naplózása
 
 

 
 

Elérhetőségek - Oldaltérkép - Jogi közlemény

Ön most itt tartózkodik: Főoldal Elektronikus vagyonvédelem 24 órás távfelügyelet Diszpécserszolgálat